Koszty i sposoby dostawy

Po złożeniu Zamówienia, informację na jego temat otrzymasz na adres e-mail podany przez Ciebie w serwisie.

Drogą mailową możemy Cię informować o etapach  przygotowania Twojego Zamówienia.

Pamiętaj – po złożeniu Zamówienia nie ma możliwości zmiany formy i adresu dostawy.

Informacje o formie dostawy przesyłki:

Dostawa do paczkomatu InPost – Twoje Zamówienie zostanie dostarczone na adres paczkomatu wybranego przez Ciebie w momencie składania Zamówienia. O nadaniu przesyłki do paczkomatu InPost zostaniesz poinformowany przez firmę InPost wiadomością sms i mailem, w którym znajdziesz numer przesyłki i link do strony umożliwiającej jej śledzenie.

Płatność online – Po złożeniu Zamówienia, zostaniesz przekierowany na stronę serwisu Przelewy24 . Za pośrednictwem serwisu Przelewy24 możesz zrobić przelew, zapłacić kartą płatniczą lub zapłacić BLIK. Jeśli płatność nie powiodła się, Zamówienie możesz opłacić również klikając na przycisk „Sprawdź status Zamówienia” w mailu „Informacja o złożonym Zamówieniu”. Forma płatności online, wymaga skorzystania ze strony usługodawcy zewnętrznego – serwisu Przelewy24.pl